70 წელზე მეტია უმსხვილესი სპორტული ბრენდი - Adidas-ი სპორტის მოყვარულებსა და პროფესიონალებში პოპულარობას არ კარგავს. ბრენდის ძირითადი ფასეულობები - ინოვაციურობა, სოციალური სამართლიანობა, თანასწორობა და მდგრადი პოლიტიკა მის  მიერ განხორციელებულ ყველა პროექტსა თუ წარმოებულ პროდუქციაშია ასახული.  

Adidas-ი ახალ ნაბიჯს დგამს მდგრად მომავალში. ბრენდმა გარემოსდაცვით ორგანიზაცია - Parley for the Oceans-სთან თანამშრომლობით, ჩოგბურთის მოედანი გადამუშავებული პლასტმასისგან შექმნა, რომელიც ავსტრალიის დიდი ბარიერული რიფის საზღვაო პარკში ცურავს. 

 

 

პროექტი მელბურნში მიმდინარე ავსტრალიის ღია ტურნირის პარალელურად განხორციელდა და ის Adidas-ის პლასტმასისგან შექმნილი საჩოგბურთო სამოსის უახლესი ხაზის პოპულარიზაციასა და მსოფლიოში ნარჩენების პრობლემაზე ყურადღების გამახვილებას ისახავს მიზნად. 

"Adidas-ის საჩოგბურთო სამოსის ახალი კოლექცია, რომელსაც მოთამაშეები  ავსტრალიის ღია პირველობის დროს ატარებენ, დიდი ბარიერული რიფის სილამაზითაა შთაგონებული და მდგრადობის ნოვატორთან -  Parley Ocean Plastic-თან თანამშრომლობითაა შექმნილი. გადავწყვიტეთ, კოლექცია წარვადგინოთ კუინსლენდის დაცულ საზღვაო პარკში, რათა ავამაღლოთ საზოგადოების ცნობიერება და განვიხილოთ, თუ როგორ შეგვიძლია დავეხმაროთ ნარჩენების აღმოფხვრა/გადამუშავებას და დავიცვათ დიდი ბარიერული რიფი”, - ნათქვამია Adidas-ის წარმომადგენლის განცხადებაში. 

 

 

ათი წლის წინ დაარსებული Parley  გლობალური ქსელია, სადაც მოაზროვნეები და ლიდერები შემოქმედებითი ინდუსტრიებიდან, ბრენდებიდან და გარემოსდაცვითი ჯგუფებიდან ოკეანეების პრობლემებზე ცნობიერების ამაღლების მიზნით ერთიანდებიან. Adidas-ი 2015 წლიდან თანამშრომლობს Parley-სთან გადამუშავებული პლასტმასის ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის შესაქმნელად, რათა შეამციროს ოკეანეში ნარჩენების რაოდენობა. 

 

ფოტო: Dezeen