სუპერმარკეტებისა და ჰიპერმარკეტების ქსელი „კარფური,“ აქტიურად განაგრძობს როგორც ფიზიკურ, ასევე ციფრულ გაფართოებას ქვეყნის მასშტაბით. 

ამჯერად მან გეზი ზესტაფონისკენ აიღოახალი ფილიალი, რომლის კარიც მომხმარებლებისათვის 27 აპრილს გაიხსნა, ზესტაფონში რიგით პირველ, საქართველოს მასშტაბით კი მის 69- ფილიალს წარმოადგენს. ახალი მაღაზია  სტაროსელსკის ქუჩა #1-ში მდებარეობს და მომხმარებელს ყოველდღიურად, დილის 9:00 საათიდან საღამოს 10:00 საათამდე მოემსახურება.  

 

 

კარფურისახალი ფილიალი მომხმარებელს მაღალი ხარისხის საკვები პროდუქციის სხვადასხვა სახეობას სთავაზობს. მათ შორისაა სურსათის და ჯანსაღი კვების, „კარფურისმიერ წარმოებული ექსკლუზიური ფრანგული პროდუქცია და მრავალი სხვარაც მთავარია, მაღალი ხარისხის პროდუქციის გარდა, “კარფურიინარჩუნებს ლიდერობას ხელმისაწვდომი ფასების მიმართულებითაცგარდა ამისა, “კარფურისაქართველოში მომხმარებლებთან ურთიერთობის მე-10 წელს აღნიშნავს. ფრანგული ბრენდი ყოველთვიურად ერთგულ მომხმარებლებს განსაკუთრებულ სიურპრიზებსმრავალფეროვან საჩუქრებს და სახალისო აქტივობებს შესთავაზებს, გამონაკლისი არც ზესტაფონის ახალი ფილიალი იქნება.  შეგახსენებთ, რომ მსოფლიოში ერთ-ერთი უმსხვილესი ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების ქსელს  საქართველოში Majid Al Futtaim- წარმოადგენს. Majid Al Futtaim- ფრანგული ბრენდის რეგიონალური ფრანშიზის ექსკლუზიური მფლობელია, რომელიც ახლო აღმოსავლეთის, აფრიკისა და აზიის 37 ქვეყანაში კარფურს წარმოადგენს. Majid Al Futtaim- კარფურის 270-ზე მეტ მაღაზიას ფლობს, დღეში 750,000-ზე მეტ მომხმარებელს ემსახურება და 37,000-ზე მეტი ადამიანი ჰყავს დასაქმებული.

 

 

ბრენდის მიზანია, მაღალი ხარისხის პროდუქციის  ფართო არჩევანი მომხმარებელს ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად მიაწოდოს და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები ყველასათვის, ყოველდღე.  2012-ში ქართულ ბაზარზე შემოსვლაკარფურისთვისსტრატეგიული ნაბიჯი იყო. კომპანიამ საქართველოში კარგი განვითარების პერსპექტივა დაინახა და დღეისათვის საქართველოში  კარფური 69 მაღაზიითა და 3000-მდე თანამშრომლით არის წარმოდგენილიბრენდის გაფართოებამ, განსაკუთრებით COVID-19 პანდემიის ფონზე, კიდევ უფრო გაუსვა ხაზი მის მზადყოფნას, გაზარდოს ქართველი მომხმარებლებისათვის განსაკუთრებული, ხარისხიანი პროდუქციის ხელმისაწვდომობა, კომფორტული და უსაფრთხო გარემოს შექმნით.