19-დან 22 ნოემბრის ჩათვლით თბილისის მერსედეს-ბენცის მოდის კვირეული გაიმართება. დიდი ხანია, რაც ეს ღონისძიება მოდის ინდუსტრიის კალენდარში მთავარი მოვლენაა, რომელიც ამჯერად არსებული ეპიდვითარების გამო წელს ციფრულ ფორმატში ჩატარდება.
View this post on Instagram Mercedes-Benz Fashion Week Tbilisi Digital. Video by @neonraito #mbfw #mbfwtbilisi #digitalA post shared by MBFW TBILISI (@mbfashionweektbilisi) on Oct 26, 2020 at 5:56am PDT
20 შერჩეული დიზაინერი უახლეს კოლექციებს გლობალური აუდიტორიის წინაშე წარადგენს. ვირტუალური სივრცე ორგანიზებულია, თითოეულ ბრენდს კალენდარში თავისი დრო აქვს განკუთვნილი. დატვირთული დღის წესრიგი კი საზოგადოებისათვის და მოდის ინდუსტრიის წარმომადგენლებისათვის ეპიდვითარების გამო ციფრულ ფორმატში იქნება ხელმისაწვდომი, რომელიც დიზაინერების, შემოქმედების, მედიისა და კულტურული დაწესებულებებისთვის ახალი შეხვედრის ადგილი გახდება.
ქართულმა მოდის ინდუსტრიამ Mercedes Benz Fashion Week Tbilisi-ის ფარგლებში ასეთ მძიმე დროსაც კი არ შეწყვიტა განვითარება და დიზაინერებსა თუ მოდის მოყვარულებს არაერთი საინტერესო სიახლე შესთავაზა.
ონლაინ პლატფორმა www.MBFWtbilisi.online 19 დან 22 ნოემბრის ჩათვლით იქნება ხელმისაწვდომი, სადაც ნებისმიერი სტუმარი ძალიან საინტერესო მულტიმედია კონტენტს, დიზაინერების დღიურებს, ინტერვიუებსა და ბექსთეიჯის მომენტებს იხილავს.
გარდა ამისა, კოვიდ 19-ით გამოწვეული ეკონომიკური კრიზისის ფონზე თბილისის მერსედეს ბენცის მოდის კვირეულმა Georgia Fashion Foundation-თან თანამშრომლობით, Factory – Art & Culture Center დაარსა, რომელიც ხელოვნებისა და კულტურის მთავარ ცენტრად იქცევა.
კოკა-კოლას ყოფილი ქარხანა, რომელიც 27800 კვ. მეტრზეა განთავსებული, ახალი ინდუსტრიული და შემოქმედებითი კერაა, სადაც დიზაინერებს, მხატვრებსა და ფოტოგრაფებს შეუძლიათ წარმოაჩინონ თავიანთი შემოქმედება, განავითარონ თავიანთი ხედვები და დაინტერესებულ საზოგადოებას ახალი იდეები გაუზიარონ. ურბანული სივრცე კი საქართველოს შემოქმედებითი განწყობის ამაღლებასა და ქვეყნის მდიდარი კულტურული მემკვიდრეობის პოპულარიზაციას ისახავს მიზნად.
„მოხარული ვარ, რომ ვთანამშრომლობ Georgian Fashion Foundation-თან, ჩვენი მთავარი მიზანია ფინანსური დახმარება გავუწიოთ ყველა იმ შემოქმედებითი საზოგადოების წევრს, ვისზეც COVID -19-ის პანდემიამ დიდი გავლენა იქონია,ჩვენი ერთობლივი ძალისხმევით ხელს შევუწყობთ მრავალი ნიჭიერი დიზაინერის განვითარებას, რომლებიც ახლა ეგზისტენციალური საფრთხის წინაშე დგანან. “- ამბობს სოფია ჭყონია, Mercedes-Benz მოდის კვირეულის დამფუძნებელი და კრეატიული დირექტორი.
ფონდის საქმიანობის ფარგლებში შეიქმნა მრჩეველთა საბჭო, რომელიც ინდუსტრიის გავლენიანი წევრებისგან შედგება. ისინი ეკონომიკური გაურკვევლობისა და გლობალური კონკურენციის ისტორიულ პერიოდში ადგილობრივ ბრენდებს სწორ და სტრატეგიულ განვითარებაში ეხმარებიან, ამ ბორდის წევრებს შორის არიან:
Antonello Mancinelli – Marie Claire Italia Senior Editor; Danilo Venturi – Director of Polimoda;
David Koma – Designer;
Diane Pernet – International Fashion Blogger, Critic and Founder of ASVOFF Festival (A Shaded View on Fashion Film);
Filip Niedenthal – EIC of Vogue Poland;
Gena Smith – Senior VP of Human Resources & Head of Global Executive and Creative Recruitment for LVMH;
Godfrey Deeny – International Fashion Critic and EIC of FashionNetwork.com;
Hilary Alexander – former Fashion Director of The Daily Telegraph, Journalist and Writer; Hiroshi Fujiwara – Musician, Producer and Designer;
Jean Pierre Blanc – Founder of the International Festival of Fashion and Photography in Hyeres and notable Director of Villa Noailles;
Mickey Boardman – Editorial Director of Paper Magazine;
Sara Maino – Deputy Director of Vogue Italia and Head of Vogue Talents; Stefan Siegel – Founder & CEO of NOT JUST A LABEL;
Steven Kolb – CEO of CFDA (Council of Fashion Designers of America).
დაწერე კომენტარი