ჰიპერმარკეტების ქართული ქსელი გუდვილი ასევე ცნობილია თავისი გამორჩეული ქეითერინგის მომსახურებით. წლების განმავლობაში დაგროვილი ეს გამოცდილება კი კომპანიას უკვე ახალი ბრენდის სახით გამოეყო. allgood - ეს არის ქეითერინგ ბრენდი გუდვილისგან, რომელსაც ამ ტრანსფორმაციის წარმატებულად განხორციელებაში სტრატეგიისა და ბრენდ გამოცდილების დიზაინის სააგენტო ORS PAIR დაეხმარა.
მართლაც, allgood-ის მომსახურების გამოყენებისას შეგიძლიათ აუღელვებლად იყოთ, რადგან სამზადისიდან სუფრამდე ყველაფერი რიგზე იქნება.
“არ აქვს მნიშვნელობა სამეგობროსთვის გსურთ მყუდრო შეკრების მოწყობა, თუ გრანდიოზულ კორპორაციულ ფურშეტს უწევთ ორგანიზებას - ჩვენ თქვენს ხედვას ვაქცევთ რეალობად და, ასევე, სხვადასხვა ორიგინალური გადაწყვეტით დაგეხმარებით ახალი და უნიკალური კონცეფციის მოფიქრებასა თუ განხორციელებაში. სრულყოფილი კულინარიული გამოცდილების, გამართული ორგანიზებულობისა და საქმისადმი გულწრფელი სიყვარულის გაერთიანებით, გვსურს, ყოველი შეხვედრისას თქვენთან მოვიტანოთ გემრიელი, მრავალფეროვანი და რაც მთავარია, ჯანსაღი კერძები და თან ისე, რომ თითოეულმა სტუმარმა იგრძნოს განსაკუთრებული ზრუნვა.
ჩვენთვის უმთავრესია, რომ ქეითერინგის გამორჩეულ სერვისებთან ერთად, ასევე ვასოცირდებოდეთ ადამიანურ სითბოსა და დადებით ემოციებთან" - კომპანია allgood-ის დირექტორი ქეთი მდივანი.
ბრენდმა განსხვავებული მიდგომების აღმოჩენით, ღირებულებების და მისწრაფებების განსაზღვრით იპოვა ზუსტი ადგილი და შეავსო ეს სივრცე სწორად. ORS PAIR-ის შემუშავებული სტრატეგიული მიმართულებიდან გამომდინარე, განისაზღვრა ბრენდის უნიკალური ხასიათი, რაც მის ვიზუალურ თუ ვერბალურ იდენტობაში გამოვლინდა.
ნიგოზი
თხილეულის ეს სახეობა ქართული სტუმარ-მასპინძლობისა და კულინარიული ტრადიციის სიმბოლოა.
დანა-ჩანგალი და ფოთოლი
აქედან პირველი სიმბოლო - დანა-ჩანგალი allgood-ის კერძების გემოების მრავალფეროვნებაზე მიუთითებს, ფოთოლი კი - პროდუქტების სიჯანსაღეზე.
კვადრატული უჯრები
კუბოკრული პატერნი ადამიანთა კოლექტიურ ცნობიერებაში პიკნიკებისა და მეგობრული შეხვედრების განცდას აცოცხლებს.
პარალელური ხაზები
ეს ერთგვარი უნივერსალურობის, უწყვეტობის სიმბოლოა და მეტყველებს ოლგუდის ბრენდის მუდმივ განვითარებაზე.
სტრატეგიის და ბრენდის იდენტობის შემუშავებისას ავიღეთ ის მთავარი ფაქტორები, რაც AllGood-ს ყველასგან გამოარჩევს. გამოვყავით მათი ყველაზე ძლიერი, მნიშვნელოვანი თვისებები, რაც გადაითარგმნა როგორც მის სასაუბრო ენაში, ისე - ვიზუალურ იდენტობაში. იმ კაშკაშა ხასიათს და საქმისადმი გულითად მიდგომას რაც AllGood-ს წლების განამვლობაში ისედაც გააჩნდა, ახლა ყველა დაინახავს და იგრძნობს.” - ნათია ჩომახაშვილი, ORS PAIR-ის დამფუძნებელი და CEO.
AllGood-ის ბრენდის შექმნაზე კიდევ უფრო მეტი, აქ შეგიძლიათ ნახოთ.
გუდვილის ქეითერინგმა, 2006 წლიდან დღემდე მთელი ქვეყნის მასშტაბით დატოვა თავისი უნიკალური კვალი როგორც დაბადების დღეებზე, დიდ ქორწილებზე და კორპორატიულ ღონსიძიებებზე, ასევე გაუწია ქეითერინგის მომსახურება ისეთი მსოფლიო ვარსკვლავების ღონისძიებებს, როგორებიც არიან ელტონ ჯონი, Aerosmith, Imagine Dragons, ბრუნო მარსი, 30 Seconds to Mars, და სხვა. კომპანიას ასევე აქვს სპორტული დელეგაციებისთვის ქეითერინგის მომსახურების სერვისიც - allgood-მა ბოლოს ჭადრაკის მსოფლიო ჩემპიონატს უმასპინძლა. ბრენდი allgood, ახალი იდენტობით, თუმცა იმავე ღირებულებებით, გეგმავს უფრო დიდ მასშტაბებზე გავიდეს და შექმნას უფრო მეტი სიახლე, პროდუქტი და სერვისი თავისი მომხმარებლებისთვის.
თვალი ადევნე allgood-ს.
დაწერე კომენტარი