ახალი თანამედროვე ბოთლი, ახალი საკომუნიკაციო კამპანია და ახალი საფირმო კოქტეილი – იტალიური ვერმუტის საკულტო ბრენდისთვის კომპანია Bacardi მსუბუქი და პრემიუმსასმელების მიმართ მზარდ მოთხოვნას პასუხობს და განახლებულ MARTINI-ს წარმოადგენს. MARTINI ის ბრენდია, რომელიც არა მხოლოდ Bacardi-ს პორტფელში იკავებს საპატიო ადგილს, არამედ ზოგადად, სასმელების სამყაროს ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული წარმომადგენელია. ამიტომ, მისი პრემიუმიმიჯის კიდევ უფრო გაძლიერებით, Bacardi მომხმარებლებისთვის ახალ გამოცდილებებს ავითარებს და გვთავაზობს ბოთლის შეცვლილ, უფრო თანამედროვე ვიზუალს.

e563cd3c-f47d-44cd-975e-2420125295c2.jpeg 622.66 KB
„დღისით ალკოჰოლის მიღების ტენდენციის ზრდასთან ერთად, აპერიტივი გადაიქცა უფრო თანამედროვე და სტილურ გამოცდილებად,“ – ამბობს ემა ფოქსი, MARTINI & ST-GERMAIN-ის ვიცე-პრეზიდენტი. „ჩვენი MARTINI-ს ვერმუტის ხაზი, თავისი გამორჩეული მომწარო-მოტკბო არომატებითა და მსუბუქი გემოთი, იდეალურად ერგება ამ გლობალურ ტრენდს. ვიწვევთ ახალ თაობას, MARTINI-ს ახალ ვიზუალთან ერთად აღმოაჩინონ ნამდვილი იტალიური აპერიტივის კლასიკა“.

MARTINI, რომელიც რჩება უმაღლესი ხარისხის ვერმუტად 160-წლიანი ისტორიისა და ოსტატობის საფუძველზე, ახლა უკვე წარმოდგენილია ელეგანტურ და გამორჩეულ ბოთლში, რომელიც ხაზს უსვამს შიგთავსის ხარისხს. MARTINI-ს პორტფელში შედის ვერმუტის სხვადასხვა სახეობა: Bianco, Rosso, Fiero, Rosato და Extra Dry, ასევე MARTINI-ს უალკოჰოლო აპერიტივი - Vibrante და Floreale. საქართველოს ბაზარზე ამ ეტაპისთვის გვხდება: Bianco-ს, Rosso-ს, Rosato-სა და Extra Dry-ის სახეობები.

„თანამედროვე აპერიტივის პოპულარობა ბუმს განიცდის,“ – აცხადებს მაჰეშ მადჰავანი, Bacardi Limited-ის აღმასრულებელი დირექტორი. „მხოლოდ ტეკილა იზრდება უფრო სწრაფად.“ აპერიტივის კატეგორია თითქმის 11 მილიარდ აშშ დოლარს უტოლდება* და ვარაუდობენ, რომ წლიურად 6%-ით გაიზრდება (IWSR CAGR 24-28). „MARTINI-ში ჩვენს ინვესტიციას ვუძღვნით ბრენდის 160 და მეტი წლის მემკვიდრეობას და მის უდავო გავლენას თანამედროვე ბარის კულტურაზე. MARTINI შექმნილია თანამედროვე აპერიტივისთვის.“

26e95e37-85eb-4b2a-a6c3-3599ad62087e.jpeg 624.95 KB
ახალი თანამედროვე ბოთლი

გამორჩეული და ელეგანტური დიზაინი – შთაგონებული იტალიის ქალაქ ტურინის თაღოვანი ხეივნებით – MARTINI-ს კიდევ უფრო გამორჩეულსა და შესამჩნევს ხდის თაროებზე და, ამავდროულად, ამცირებს ბრენდის მავნე ზეგავლენას ეკოლოგიაზე. 1-ლიტრიანი MARTINI-ს ბოთლი ახლა 30 გრამით უფრო მსუბუქია (რაც წონის 5%-ს შეადგენს), რის შედეგადაც შემცირდა ყოველწლიური სათბურის გაზის ემისიები MARTINI-ის საწარმოში (ჩრდილოეთ იტალიაში). უფრო ვიწრო ბოთლის ფორმამ ასევე შესაძლებელი გახადა თითოეულ პალეტზე დამატებით 48 x 75cl ბოთლის განთავსება (8%-ით მეტი), რაც ტრანსპორტირებას უფრო ეფექტიანს ხდის. ახალი MARTINI-ს ბოთლები მსოფლიოს ბარებსა და მაღაზიებში 2025 წლის მარტიდან გამოჩნდა და საქართველოში 2025 წლის სექტემბრიდან ეტაპობრივად შემოვიდა.

360 საკომუნიკაციო კამპანია

MARTINI-ს Dare To Be („იყავი გამბედავი“) კამპანია ასახავს აპერიტივის მირთმევის პროცესის ევოლუციას - წინასადღესასწაულო მომენტიდან თავად დღესასწაულამდე. კამპანიის ფერადი და ენერგიული ვიზუალი მომხმარებლებს იწვევს, გაბედონ და გამოვიდნენ „ყოველდღიურობიდან“ და შეხვდნენ „თავიანთ ყველაზე მხიარულ და სტილურ მე-ს“. 

ახალი საფირმო კოქტეილი

წელს MARTINI-მ მსოფლიოს წარუდგინა ახალი საფირმო კოქტეილი MARTINI Bianco Spritz, რომელიც მარტივი სამსაფეხურიანი რეცეპტით მზადდება. 

ყინულით სავსე ჭიქაში:

გააფორმეთ პიტნით, ლიმონისა და მარწყვის ნაჭრებით. 

შედეგად, მიიღებთ უგემრიელეს სპრიცს ნაზი ვანილის ნოტებით. ახალი კოქტეილი ზემოთ მოცემული რეცეპტის მიხედვით, თავად შეგიძლიათ მოამზადოთ სახლში ან დააგემოვნოთ სხვადასხვა კაფე-ბარში. მიმდინარე 2 კვირის განმავლობაში თბილისის წამყვან რესტორნებსა თუ კაფე-ბარებში (Ambrosiano, Luna Pizza, El centro, Shushabandi, Leo, Barmaglot, Barbara და სხვა) თქვენ ასევე დაგხვდებათ Martini Spritz-ის კვირეული - მომხმარებლები შეძლებენ დააგემოვნონ MARTINI-ის ახალი კოქტეილი სპეციალურ ფასად და აღმოაჩინონ მათი ფავორიტი გემო. 

MARTINI კვლავ რჩება აუცილებელ ინგრედიენტად კლასიკურ კოქტეილებში, მათ შორისაა Americano, Negroni, Dry Martini და სხვა,

* აპერიტივისა და NoLo-ს (გარდა ლუდისა) საცალო ღირებულება (IWSR 2023)